| YellowAngel a întrebat:

Ce parere aveti daca baiatul plateste consumatia si mai ales la prima intalnire?

16 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Pai el face invitatia in general, mi se pare ceva normal!
Pana la urma nu asta e problema la o prima intalnire, consumatia oricum va fi platita.
Sunt lucruri mai relevante decat asta!

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Este ok sa plăteasca băiatul, dar si tu sa comanzi cu bun simt nu sa i si cheltuie ultimul leu cu tine. Ce varsta ai?

| RAY a răspuns:

In natura masculi ofera hrana femelelor cand filtreaza cu ea., desi e natural ca barbatul sa plateasca dar cu bun simt ca apoi el va avea pretenti si te va vedea ca un obiect sexual sau ca materialista si daca nu il placi apoi? eu unu cred in simple intalniri unde parteneri se cunosc apoi vad daca se plac., a stii daca il placi e ceva instant, chiar e nevoie de o intalnire lunga?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mi se pare normal, mai ales ca baiatul invita, de obicei.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Rezultă că e un băiat cu bun-simț.

| Freya1 a răspuns:

Bun simt si normalitate

| anonim_4396 a răspuns (pentru Freya1):

Normalitate? Daca ar sta sa ne luam dupa "normal" ar trebui sa ascultam toti manele si Justin Biber, sa citim doar 50 Shades of Grey si Su""" Ramona, sa purtam blugi de aia de care faceam misto acum ceva timp, sa fim prosti, inculti, nesimtiti etc etc. Normalitatea este o prostie pentru ca este decisa de majoritatea. Avand in vedere cum sunt majoritatea, deduci tu ce vreau sa zic.

@IngerGalben > Plateste ala care invita. Cum majoriatea baietilor invita si nu fetele, iti dai seama ca mai mult el o sa plateasca laughing.

| Freya1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Iar te magi morocanosile!
Eu asa vad normalul.Altceva? :p

| Emilian65 a răspuns:

Răspunsul tău aici...Un gest frumos din partea baiatului.

| Sofer a răspuns:

E de apreciat.

| Holiday a răspuns: