| YellowAngel a întrebat:

Ce parere aveti daca baiatul plateste consumatia si mai ales la prima intalnire?

16 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Pai el face invitatia in general, mi se pare ceva normal!
Pana la urma nu asta e problema la o prima intalnire, consumatia oricum va fi platita.
Sunt lucruri mai relevante decat asta!

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Este ok sa plăteasca băiatul, dar si tu sa comanzi cu bun simt nu sa i si cheltuie ultimul leu cu tine. Ce varsta ai?

| RAY a răspuns:

In natura masculi ofera hrana femelelor cand filtreaza cu ea., desi e natural ca barbatul sa plateasca dar cu bun simt ca apoi el va avea pretenti si te va vedea ca un obiect sexual sau ca materialista si daca nu il placi apoi? eu unu cred in simple intalniri unde parteneri se cunosc apoi vad daca se plac., a stii daca il placi e ceva instant, chiar e nevoie de o intalnire lunga?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mi se pare normal, mai ales ca baiatul invita, de obicei.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Rezultă că e un băiat cu bun-simț.

| Freya1 a răspuns:

Bun simt si normalitate

| anonim_4396 a răspuns (pentru Freya1):

Normalitate? Daca ar sta sa ne luam dupa "normal" ar trebui sa ascultam toti manele si Justin Biber, sa citim doar 50 Shades of Grey si Su""" Ramona, sa purtam blugi de aia de care faceam misto acum ceva timp, sa fim prosti, inculti, nesimtiti etc etc. Normalitatea este o prostie pentru ca este decisa de majoritatea. Avand in vedere cum sunt majoritatea, deduci tu ce vreau sa zic.

@IngerGalben > Plateste ala care invita. Cum majoriatea baietilor invita si nu fetele, iti dai seama ca mai mult el o sa plateasca laughing.

| Freya1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Iar te magi morocanosile!
Eu asa vad normalul.Altceva? :p

| Emilian65 a răspuns:

Răspunsul tău aici...Un gest frumos din partea baiatului.

| Sofer a răspuns:

E de apreciat.

| Holiday a răspuns:

Daca te-a invitat el, e ok. Ideal ar fi data viitoare sa-l inviti tu si pe motivul asta poti achita tu. Oricum, din punctul meu de vedere e urata discutia la sfarsit ca stai ca platesc eu, ba eu, ba nu, eu. Las-o asa. In timp va compensati mai mult sau mai putin.

| PersonajFictiv a răspuns:

La prima intalnire eu m-am simti umilit sa imi plateasca femeia consumatia,daca eu o invit pe ea in oras. Dupa ce ne cunoastem mai bine si iesim de mai multe ori, evident ca mai plateste si ea,dar prima data, nu permit sa imi plateasca ea, maxim sa isi plateasca fiecare ce consuma,dar niciodata la prima intalnire nu o sa permit sa plateasca ea - dar e o regula flexibila, daca tipa imi spune " vreau eu sa platesc de data asta " si vad ca e decisa, atunci o las.

Depinde si de cine invita sau daca sa zicem, femeia nu prea are bani si are barbatul, iar el vrea sa o scoata in oras si sa aiba el grija de tot, bravo lui.

| Samariteanul a răspuns:

Parerea mea e ca prima ora sa platesca el si dupa sa faca jumi-juma ca sa nu se simta nici baiatul prost.

| AndreiWeisz a răspuns:

Mi se pare cel mai firesc asa, mereu am platit eu consumatia la primele intalniri si chiar si dupa. Eventual dupa acceptam sa facem 50-50, niciodata nu plateste doar ea, mi se pare de prost gust.

| DarthRevan a răspuns:

Daca ii place de tine sexual, noraml ca iti plateste!

| xRaduC a răspuns:

Mi se pare un gest ok, se accepta. Dar, daca baiatul respectiv la fiecare intalnire (sa treaca peste 3-10) ar fi sa plateasca tot el, atunci as putea sa imi fac o impresie ca ar fi usor de stors de bani si ca n-ar putea sa isi exprime punctul de vedere, acela fiind de "da, te-am lasat sa stii ca pot sa imi permit anumite lucruri, dar cel mai frumos ar fi sa te pot vedea si pe tine descurcandu-te, platandu-ti si singura mesele, iar eu pe ale mele". Ai putea urmari asta. Daca in schimb este vorba despre o relatie longeviva, atunci mi se pare firesc, iar, ca barbatul sa plateasca si masa sotiei/femeii iubite, si de fapt a intregii familie.