| Mara6392 a întrebat:

Ieri, pe la 20:45, un băiat m-a invitat să ne uitam la un serial pe discord. Eu i-am zis că sunt afară și că în jur de 40 de minute ajung acasă. Eu i-am propus că dacă vrea în acel moment să începem să ne uităm mă poate suna pe discord că mă pot uita că am atenție distributiva (nu am permis și nu conduc). El îmi zice că nu îi place asa că nu o sa fiu antentă. Eu i-am zis "bine atunci eu mă grăbesc sa ajung acasă ca să ne putem uita". Iau un autobus spre centru și după am luat un bolt de 40 de lei. (Dacă luam de unde eram eu era 60 de lei) și când ajung acasă îmi spune ca nu mai poate să ne uitam că așteaptă pe cineva și sa îl aștept puțin. Eu l-am așteptat pana la 12 noaptea și după m-am culcat că nu mia mai zis nimic.

Azi i-am zis ca nu mi-a plăcut ce a făcut ieri că pentru mine aia 40 de lei sunt foarte importanți, deoarece sunt elevă și nu primesc asa de mulți bani și îmi strâng bani ca să îmi schimb ecranul de la telefon (îmi e spart ecranul și trebuie schimbat și din cate am inteles sunt foarte scumpe schimbarea ecranului). El a zis indirect că nu îl interesează de ce simt și dacă vreau să văd o schimbare în el "Trebuie să te maturizezi mai întâi și după o să vezi schimbare". Eu i-am zis că dacă vrea să nu îi zic ce ma deranjează direct și frumos aș putea să îi fac scandal fără ca el sa știe de ce sunt supărată. I-am mai zis să nu mă invite să ne uitam la serial dacă el știe când are treaba și sa nu îmi zică când am ajuns eu acasă. Eu i-am spus că, dacă a apărut când eu nu am ajuns încă acasă îmi putea scrie și atunci nu ma grăbeam acasă și nu dădeam aia 40 de lei. El după îmi spune "îi clar, Ți-am zis că trebuia să rezolv aseară ceva. Greu înțelegi. Că tu faci din țânțar armăsar". El mi-o mai zis "Păi eu numa ți-am zis, eu nu ți-am zis să mergi acasă să ne uităm. Asta e problema ta cum ai luat-o".