In primul rand nu o sa mearga la nimeni netul de pe hotspotul tau pana nu iti merge tie. In al doilea rand vezi sa ai configurat acces pointul ca altfel nu iti merge. Pe ce retea esti si cati mega ai in abonament/cartela?
262 sunt putini si e posibil sa ii fi consumat. Uite aici ceva ce te-ar putea ajuta. http://www.razvang.ro/......-vodafone/
Am setarile exact cum sunt prezentate acolo...deci nu prea ma ajuta
Inclusiv nume si toate acelea? Vezi numai ca aceea 262 mega sa nu fie 4G si tu sa fi intr-o zona in care nu este si sa nu ii poti folosi.
Daca sunt 4g? oricum ma gandesc ca poate s-a stricat ceva inauntru legat de datele mobile.
Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900a-galaxy-s5/
http://androidflagship.com/......te-or-less
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900h-galaxy-s5/
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Apoi să REFACI setările de net!
La Orange poţi încerca să faci setările "automat" la linkul :
http://www.orange.ro/setari-telefoane/
Dacă NU reuşeşti, atunci să faci setările "manuale", aşa cum sunt EXPLICATE la linkul oficial :
http://www.orange.ro/......n/iq/43062
Dacă nu reuşeşti să rezolvi problema, atunci TREBUIE să duci telefonul la un Service.
Toate cele bune.