| Moisie a întrebat:

Plecand de la faptul ca in Biblie vedem ca Dumnezeu le-a lasat oamenilor normali, dar care totusi gresesc facand mici pacate, posibilitatea de a si spala pacatele prin sacrificiul animalelor,
intreb: din ce cauza s-a sacrificat Isus ca sa le fie iertate iertate pacatele si criminalulor, talharilor sau curvelor si de ce i-a scos pe acestia de sub "blestemul" Legii lui Dumnezeu?
Pai de cand Legea lui Dumnezeu care ne porunceste sa nu omoram sa nu furam sau sa nu curvarim este un BLESTEM?
Nu cumva asa zisul "sacrificiu" al lui Isus este un rau facut oamenilor cinstiti, si un avantaj facut criminalilor si altor diavoli cu aspect uman?
V-ar place ca dupa ce v-ati trait viata ca un om serios si cinstit, sa va intalniti dupa moarte in Rai cu cel care va ucis mama. va jefuit si va violat copii, doar pentru ca Isus le-a dat posibilitatea acestor criminali sa ajunga in Rai?
Cum apreciati in acest context sacrificiul lui Isus?

2 răspunsuri:
| danay72 a răspuns:

Dumnezeu cunoaste inima si nu oricine poate sa ajunga in paradis. Poate pe un judecator uman l-ar putea induce in eroare, dar pe Dumnezeu care vede tot, nu.

| Moisie explică (pentru danay72):

Mare noroc au crestinii pentru ca ei nu au niciun Dumnezeu!
Sau vrei sa mi spui ca religia crestina a pornit de la vreun Dumnezeu? ...ca eu stiam ca a pornit de la o gasca de sarlatani care s-au strans la o masa la primul Conciliu al Apostolilor?

In plus de asta retine ca Paradisul. atat pe vremea lui Adam si Eva, cat si astazi, a fost si mai este si acum aici pe pamant. pentru ca Adam si Eva au fost fiinte vii si nu morti care au ajuns in ceruri, deci si Raiul si Iadul se afla aici pe pamant, de ex unde traiesc eu este ca intr-un adevarat paradis asa cum nici Adam si Eva nu au avut parte iar Iadul adevarat il gasim si in unele locuri din Ro, dar si in absolut toate tarile in care religia primeaza in fata stiintei si tehnologiei pentru simplul motiv ca din cradinta a proasta nu poate veni bogatia, dar de scapat de saracie=Iad, se poate face numai cu ajutorul stiintei.