Cei mai activi useri din categoria Shopping pe 13 Noiembrie 2025 sunt:
Nu mai am timp sa merg la cumparaturi, de unde sa imi dau comanda de 5-6 tricouri ieftine pe care le pot purta la birou? Am luat teapa cu unele comandand XL si fiind foarte mari pe care le-am returnat
Salut TPU! Stie cineva daca si unde pot sa imi fac abonament la un telefon chiar daca nu sunt angajat? Sunt student, am bursa si din acea bursa pot achita luna de luna telefonul. In schimb dorinta mea...? (mai mult)
Salut, stie cineva daca site ul acesta este legit si daca acesti adidasi sunt originali? https://sportland.com/product/nike_air_force_1_mid_07_315123_111?footwear_size=6373
A avut cineva de aici un retur sau produs dat in garantie la cei de la Evomag? Tot aud ca nu sunt seriosi s- a.m.d.Mie de exemplu mi- au refuzat un Mouse care e defect.Astept sa aud si alte experiente ...? (mai mult)
Bună. Știți cumva daca comenzile de pe Shein pot fi livrate și în easybox?
Salut, am si eu o intrebare. Mi- am facut recent o comanda si am vazut ca vine prin fan courier si astazi am primit un mesaj in care trebuia sa confirm comada cu un pin, ce se intampla daca nu confirm...? (mai mult)
Salut, stie cineva daca site ul sportselect.ro este legit si daca vine adidasi originali? Pentru ca am mai vazut review uri si nu stiu ce sa fac.
Bună TPU. Site ul de cumpărături Lightinthebox este de încredere?
Buget 500-800 lei: un fitness-watch sau un espressor? :)
Salutare, am si eu o intrebare. Caut de mult timp si n- am rezolvat nimic. Sunt adolescent am 14 ani, fac 15 luna viitoare, sunt slabuț, ma incadrez la marimea XS la tricouri? Pe toate tricourile ...? (mai mult)
Am o intrebare. Pe PCgarage sunt electrocasnice reparate sau noi? Este un fel de eMAG sau de flip(la mana a2-a)?
Salut! Stie cineva daca mai pot gasi produse Kendama Sweets in Mega Mall, Bucuresti? Si daca da, la ce magazin?
Daca am comandat ceva online de pe eMAG pot returna intr-un magazin fizic eMAG?